FAQ

Na tejto stránke nájdete odpovede na Vaše najčastejšie otázky.

Company
- Kontakt
- Kde si môžem oblečenie 4SR vyskúšať?
- Môžem predávať motocyklové oblečenie 4SR vo svojom obchode?
- Poskytuje 4SR sponzoring?
- Prečo neponúkajú všetci predajcovia 4SR kompletný sortiment?


Produkty
- Ako zvolím správnu veľkosť?
- Ako sa mám o svoje oblečenie 4SR starať?
- Môžem textilné motocyklové oblečenie vyprať v práčke?
- Čoho sa vyvarovať?
- Je normálne, že koža na mojom oblečení nie je všade rovnaká?
- Dá sa moje oblečenie opraviť po páde?
- Chrániče v kevlarových a kožených nohaviciach mi výškovo nesedia, dá sa s tým niečo spraviť?
- Ponúka 4SR zákazkovú výrobu?
- Ako dlho trvá zákazková výroba?
- Aké používa 4SR chrániče?
- Kedy sú predstavené aktuálne kolekcie?
- Robí 4SR posezónne výpredaje?

 

Eshop
- Koľko zaplatím za poštovné a balné?
- Aké platobné metódy môžem použiť pri objednávke online?
- Kedy dostanem potvrdenie, že moja objednávka bola prijatá?
- Kedy môžem tovar očakávať?
- Aké spôsoby dopravy ponúkate?
- Zasiela 4SR SK tovar aj do iných krajín?
- Môžem vrátiť zaslaný tovar, pokiaľ mi nebude vyhovovať?
- Ako postupovať pri výmene zle zvolenej veľkosti?
- Kde môžem uplatniť reklamáciu a ako dlho trvá jej vybavenie?
- Svoju otázku som tu nenašiel.

 

Company

Kontakt
Pokiaľ nám chcete zaslať balíček, prosím, použite našu adresu:
Touranbike,s.r.o.
Alžbetina 27
05801 Poprad

Na tejto adrese nájdete aj našu vzorkovú predajňu s kompletným sortimentom. Otvorené je každý pracovný deň od 10.00-17.00. 

-Späť-
 

Kde si môžem oblečenie 4SR vyskúšať?
Zoznam všetkých našich predajcov, vrátane adries a kontaktov nájdete tu.

-Späť-


Môžem predávať motocyklové oblečenie 4SR vo svojom obchode?
Informácie o Vašej kamennej predajni nám zašlite na info@4sr.sk, kde sa môžeme dohodnúť na prípadnej spolupráci. Iba internetový predaj tovaru 4SR nie je možný.

-Späť-


Poskytuje 4SR sponzoring?
Svojich továrne podporovaných jazdcov si 4SR vyberá, väčšinou sa jedná o závodníkov vyšších kubatúr. Ostatným profesionálnym závodníkom môže 4SR ponúknuť materiálnu podporu, vo väčšine prípadov výraznú zľavu na závodné kombinézy. Iba finančnú podporu spoločnosť 4SR neponúka.

- Späť -
 

Prečo neponúkajú všetci predajcovia 4SR kompletný sortiment?

Kompletný sortiment značky 4SR môžete nájsť iba v našej vzorkovej predajni Touranbike, s.r.o. v Poprade.
Výber tovaru, ktorý má predajca na svojej predajni, nemôžeme ovplyvniť. Pokiaľ na predajni ale nenájdete to, prečo ste prišli, obchodník Vám tovar objedná priamo u nás v centrálnom sklade.

-Späť-

 

Produkty

 

Ako zvolím správnu veľkosť?
Čo správne zvolená veľkosť znamená? Oblečenie alebo rukavice ma neškrtia, chrániče sú pevne na svojich miestach, cítim sa pohodlne. V prípade kože volím tesnejšiu veľkosť, po čase sa prispôsobí. V prípade objednávky cez Eshop sa prosím vždy riaďte parametrami, ktoré sú uvedené u každého produktu v záložke „Tabuľka veľkosti“ a návodom, ktorý je u tejto tabuľky. Prípadne ak si nie ste istý, alebo vami namerané parametre neodpovedajú tabuľke, pokojne nás kontaktujte radi vám výrobok premeriame a poradíme s vhodnou veľkosťou.

-Späť-
 

Ako sa mám o svoje oblečenie 4SR starať?
Kožené odevy čistite vlažnou mydlovou vodou a mäkkou handričkou, nečistoty odstraňujte najlepšie ihneď po návrate z jazdy. Mokré oblečenie sušte rozložené na dobre vetranom mieste, mimo zdroj tepla alebo slnečného žiarenia. Na suchú lesklú kožu naneste vrstvu balzamu a nechajte vstrebať, prebytočný balzam zotrite. V prípade, že vlastníte oblečenie z matnej kože, aplikácii balzamu sa vyvarujte! Matné časti ošetrite impregnačným sprejom. Textilné moto oblečenie nepotrebuje už  ďalšiu starostlivosť, napriek tomu môžete po vyčistení ošetriť toto oblečenie impregnačným sprejom.
Kevlarové motorifle môžete po vybratí všetkých chráničov vyprať ručne na 30°C.

-Späť-


Môžem textilné motocyklové oblečenie vyprať v práčke?
Nie. U textilných búnd a nohavíc by sa mohla potrhať vodeodolná membrána, ktorá by viac neplnila svoj účel. Jediné, čo môžete u tohto typu oblečenia prať v práčke, je vyberateľná termovložka.

-Späť-


Čoho sa vyvarovať?
Oblečenie, ktoré nepoužívate alebo sušíte, nie je dobré nechávať na priamom slnku. Za niekoľko dní môžu totiž farby vyblednúť. Jemná koža, ktorú 4SR často používa, môže byť ľahko poškodená drsnými povrchmi alebo ostrými predmetmi. Pokiaľ ste si už oblečenie poškodili, neváhajte sa na nás obrátiť. Budeme sa snažiť vám čo najlepšie poradiť, ako vec opraviť. Vyhnite sa noseniu kožených vecí svetlých farieb s tmavými rifľami, ktoré môžu kožu jednoducho pofarbiť.

- Späť -
 

Je normálne, že koža na mojom oblečení nie je všade rovnaká?
Pretože pravá koža, z ktorej sú vyrábané všetky kožené produkty 4SR, je prírodný materiál, môže sa líšiť v hrúbke, pružnosti, i hĺbke vzoru. To je to, čo ju robí zvláštnou a jedinečnou a nemalo by  sa na ňu pozerať ako na nedokonalú.

-Späť-
 

Dá sa moje oblečenie opraviť po páde?
Áno, vo väčšine prípadov. Na všetko kožené oblečenie 4SR poskytuje záručný a pozáručný servis. Výsledná cena opravy závisí na rozsahu poškodenia. Tovar, k prípadným opravám, prijímame iba vyčistený. Rozsah poškodenia, rovnako ako zložitosť opravy sú posudzované individuálne, preto nás vopred konktujte a my Vám poskytneme všetky potrebné informácie. 

-Späť-
 

Chrániče v kevlarových a kožených nohaviciach mi výškovo nesedia, dá sa s tým niečo spraviť?
Vo všetkých kevlarových a kožených nohaviciach (okrem športových TR 2) sú chrániče výškovo nastaviteľné pomocou suchých zipsov, takže si ideálnu polohu nájde každý.

-Späť-
 

Ponúka 4SR zákazkovú výrobu?
Áno, na mieru vyrábame kožené bundy, nohavice, dvojdielne i jednodielne, závodné kombinézy. Sami veľmi dobre vieme, ako veľmi je dôležité, aby oblečenie perfektne sedelo. Preto sa snažíme pri každom produkte vychádzať z individuálnych telesných proporcií každého jazdca. S tým všetkých ide ruka v ruke farebné prevedenie a celkový dizajn, ktorý je možné vyhotoviť v ľubovoľnej farebnej kombinácií a štýle. A to vrátane log sponzorov, mena a čísla. Všetky detaily sa dajú vytvárať vo forme potlače, kožených log, nášiviek či laserového vypaľovania.
Napíšte priamo na vyroba@4sr.cz a obratom vám kolegovia z ČR zašlú grafické podklady a doplňujúce informácie. Výsledná cena závisí od zložitosti návrhu a jeho následnom spracovaní.

-Späť-
 

Ako dlho trvá zákazková výroba?
Dodacia doba sa pohybuje okolo 10 - 12 týždňov.  Záleží taktiež, v akej fáze sezóny kombinézu objednáte.

-Späť-
 

Aké chrániče používa 4SR?
Produkty 4SR musia vždy s rezervou spĺňať najvyššie štandardy v oblasti bezpečnosti. Preto nevyrábame protektory vlastné, ale používame vždy to najlepšie z daného segmentu, od špecializovaných výrobcov od európskych jednotiek Betac a Pro-Life. Chrániče použité u konkrétneho produktu si môžete vždy vopred prezrieť v záložke „Komfort a bezpečnosť“.

-Späť-
 

Kedy sú predstavené aktuálne kolekcie?
Prvý tovar z novej kolekcie predstavujeme vždy pred začiatkom sezóny, tzn. približne vo februári/ marci. Celá kolekcia je vždy predstavovaná postupne, novinky predstavujeme v priebehu celého roka.

-Späť-
 

Robí 4SR posezónne výpredaje?
Áno, posezónnych výpredejov sa u nás môžete dočkať vždy koncom sezóny u vybraných modelov zo sortimentu.

-Späť-
 

Eshop

 

Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Výška poštovného a balného pri objednávke v hodnote vyššej než 30 Eur je momentálne zdarma. V ostatných prípadoch je poštovné 5 Eur.

-Späť-
 

Aké platobné metódy môžem použiť pri objednávke online?
Dobierka: Za tovar zaplatíte pri prevzatí tovaru od kuriéra.

-Späť-

Kedy dostanem potvrdenie, že moja objednávka bola prijatá?
Po prijatí vašej objednávky vás budeme informovať do 24 hodín, počas pracovných dní. Dostanete e-mail s informáciou o spracovaní vašej objednávky, potvrdení odoslania objednávky a o spôsobe platby. 

-Späť-
 

Kedy môžem tovar očakávať?
Každý výrobok, ktorý môžete objednať v našom Eshope je skladom, s výnimkou produktov, pri ktorých je uvedená doba dodania 4-5pracovných dní. A bude Vám doručený nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky do 14.00. Ak by nebolo možné dodržať dodaciu lehotu budeme Vás kontaktovať.

-Späť-
 

Aké spôsoby dopravy ponúkate?
K zaslaniu tovaru využívame výhradne služby kuriérskej spoločnosti DPD.

- Späť -
 

Zasiela 4SR SK tovar aj do iných krajín?
Nie. 4SR SK zasiela tovar výhradne len na Slovensko. Tovar do inej krajiny zašleme len po súhlase výrobcu, a to v prípade, že uvedený výrobok nie skladom a nie je možné ho inak zabezpečiť.

-Späť-

 

Môžem vrátiť zaslaný tovar, pokiaľ mi nebude vyhovovať?
Áno. Môžete tak urobiť do 7 dní od prijatia tovaru. Jednoducho vyplníte formulár, ktorý je priložený v spätnom e-maily a pošlete tovar (nenosený, v originálnom balení) späť k nám. 

-Späť-
 

Ako postupovať pri výmene zle zvolenej veľkosti?
Tovar s kópiou dokladu a vyplneným formulárom, ktorý je súčasťou spätného e-mailu každej objednávky, zašlite na našu adresu.

-Späť-
 

Kde môžem uplatniť reklamáciu a ako dlho trvá jej vybavenie?
Tovar zakúpený cez e-shop posielajte priamo k nám. Tento tovar musí byť očistený, pri neočistenom tovare je naučtovaný kupujúcemu manipulačný poplatok. V ostatných prípadoch sa obráťte na predajňu, kde Vám vystavili daňový doklad. Zákonná lehota je 30 dní od zahájenia reklamácie, avšak vo väčšine prípadov je reklamácia vybavená rýchlejšie.

-Späť-
 

Svoju otázku som tu nenašiel.
Pokiaľ ste tu nenašli odpovede na Vaše otázky, obráťte sa na nás, radi Vám poradíme. Volajte na 0908 799 973, alebo píšte na info@4sr.sk.

-Späť-

 
 

Novinky

5.9.2017 - Jednodielna motokombinéza vo farebnej kombinácií modrá - biela - červená je opäť v ponuke! Tentokrát ako replika tohoročnej kombinézy Alastaira... Viac »

5.9.2017 - Patríte k tým, ktorí potrebujú vec vidieť "naživo", skôr ako ju kúpite? V popise vybraných produktov novo nájdete krátke videá, ktoré vám uľahčia... Viac »

25.7.2017 - Rovnako ako custom motorky Bobber, ktoré vynikajú svojim čistým štýlom a originalitou, 4SR bunda Bobber Cafe vás dostane. Viac »

Ďalšie novinky