4SR Často kladené otázky

FAQ

Na tejto stránke nájdete odpovede na Vaše najčastejšie otázky:

Company
- Kontakt
- Kde si môžem oblečenie 4SR vyskúšať?
- Môžem predávať oblečenie 4SR vo svojom obchode?
- Poskytuje 4SR sponzoring?
- Môžem navštívit centrálu 4SR?
- Prečo neponúkajú všetci predajcovia 4SR kompletný sortiment?

 

Produkty
-  Ako si vybrať správnu veľkosť?
- Ako sa mám starať o svoje oblečenie 4SR?
- Môžem textilné motocyklové oblečenie vyprať v práčke?
- Čomu sa vyvarovať?
- Je normálné, že koža na mojom oblečení nie je všade rovnaká?
- Dá se moje oblečenie opraviť po páde?
- Chrániče pri kevlarových a kožených nohaviciach mi výškovo nesedia, dá sa s tým niečo urobiť?
- Ponúka 4SR šitie na mieru?
- Ako dlho trvá zákazková výroba?
- Aké chrániče používa 4SR??
- Kedy sú predstavované aktuálne kolekcie?
- Robí 4SR posezónny výpredaj?
 

Eshop
- Koľko zaplatím za poštovné a balné?
- Aké platobné metódy je možné použiť pri online objednávke?
- Kedy dostanem potvrdenie, že moja objednávka bola prijatá?
- Kedy môžem očakávať tovar?
- Aké spôsoby dopravy ponúkame?
- Môžem vrátiť tovar, pokiaľ mi nevyhovuje?
- Ako postupovať pri nesprávnej veľkosti?
- Kde môžeme uplatniť reklamáciu a ako dlho trvá jej vybavenie? 
- Iné otázky

 

Company

Kontakt
Kontaktná adresa našej prevádzky:
4SR - For Street Racing Slovensko
Touranbike s.r.o.
Alžbetina 27
05801 Poprad

Na tejto adrese nájdete aj vzorkový showroom 4SR pre SR.  

- Späť na začiatok -
 

Kde si môžem oblečenie 4SR vyskúšať?
Zoznam všetkých predajcov v SR nájdete tu.

Späť na začiatok -

 

Môžem predávať motocyklové oblečnie 4SR vo svojom obchode? 
Informácie o Vašej kamennej predajni nám zašlete na info@4sr.sk. Len internetový predaj nášho tovaru nie je možný. 

- Späť na začiatok -

 

Poskytuje 4SR sponzoring?
Našich továrnych jazdcov si starostlivo vyberáme, väčšinou sa jedná o pretekárov vo vyšších kubatúrach. Ostatným profesionálnym pretekárom môže 4SR ponúknuť materiálnu podporu, vo väčšine prípadov výraznú zľavu na pretekárske kombinézy. Iba finančnú podporu spoločnosť 4SR neponúka.

- Späť na začiatok -
 

Môžem navštíviť centrálu 4SR?
Ano, centrálu 4SR je možné navštívit. Červenú halu nájdete v ČR, pri diaľnici D3, Bošilec 106, 373 64  Bošilec

- Späť na začiatok -
 

Prečo neponúkajú všetci predajcovia 4SR kompletný sortiment?
Kompletný sortiment značky 4SR môžete nájsť iba u vybraných predajcov, konkrétne sa jedná o predajňu BB MOTO Bratislava, MOTOBIKER Krakovany, SV MOTO MalackyKDM MOTOSHOP Partizánske.
Výber tovaru, ktoré má predajca na svojej predajni, nemôžeme ovplyvniť. Pokiaľ na predajni ale nenájdete to, pre čo ste si prišli, obchodník Vám vec ochotne objedná priamo u nás v centrálnom sklade.

- Späť na začiatok-


Produkty

Ako zvolím správnu veľkosť?
Čo správne zvolená veľkosť znamená? Oblečenie alebo rukavice ma neškrtí, chrániče sú pevne na svojich miestach, cítim sa pohodlne. V prípade kože volím tesnejšiu veľkosť, po čase sa prispôsobí. V prípade objednávky cez Eshop sa prosím vždy riaďte parametrami, ktoré sú uvedené pri každom produkte v záložke "Tabuľka veľkostí" a návodom, ktorý je pri tejto tabuľke popísaný.

- Späť na začiatok-

Ako sa mám o svoje oblečenie 4SR starať?
Kožené odevy umývajte vlažnou mydlovou vodou a mäkkou handričkou, nečistoty odstraňujte najlepšie ihneď po návrate z výjazdu. Mokré oblečenie sušte rozložené na dobre vetranom mieste, mimo zdrojov tepla alebo slnečného žiarenie. Na suchú lesklú kožu naneste vrstvu balzamu a nechajte vstrebať, prebytočný balzam zotrite. V prípade, že vlastníte oblečenie z matnej kože, aplikácie balzamu sa vyvarujte! Matné časti ošetrite impregnačným sprejom. Textilné moto oblečenie nepotrebuje už ďalšiu starostlivosť, napriek tomu ho môžete po vyčistení ošetriť impregnačným sprejom.
Kevlarové nohavice môžete po vybratí všetkých chráničov vyprať ručne na 30 ° C.

- Späť na začiatok-

 

Môžem textilné motocyklové oblečenie vyprať v práčke?
Nie. U textilných búnd a nohavíc by sa mohla potrhať vodeodolná membrána, ktorá by viac neplnila svoj účel. Jediné, čo sa dá u tohto typu oblečenia prať v práčke, je vyberateľná termovložka.

- Späť na začiatok-

 

Čoho sa vyvarovať?
Oblečenie, ktoré nepoužívate alebo sušíte, nie je dobré nechávať na priamom slnku. Za niekoľko dní môžu totiž farby vyblednúť. Jemné kože, ktoré 4SR často používa, môžu byť ľahko poškodené drsnými povrchmi alebo ostrými predmetmi. Ak ste si už oblečenie poškodili, neváhaj sa na nás obrátiť. Budeme sa snažiť Vám čo najlepšie poradiť, ako vec opraviť. Vyhnite sa noseniu kožených vecí svetlých farieb s tmavými riflami, ktoré môžu kožu ľahko zafarbiť.

- Späť na začiatok-

 

Je normálne, že koža na mojom oblečení nie je všade rovnaká?
Pretože pravá koža, z ktorej sa vyrábajú všetky kožené výrobky 4SR, je prírodný materiál, môže sa líšiť v hrúbke, pružnosti, aj hĺbke vzoru. To je to, čo ju robí zvláštnou a jedinečnou a nemalo by na ňu byť poukazované ako na nedokonalú.

- Späť na začiatok-

 

Dá sa moje oblečenie opraviť po páde?
Áno. Na všetky kožené oblečenie 4SR poskytujeme kvalitný záručný a pozáručný servis. Výsledná cena opravy závisí od rozsahu poškodenia. Tovar, k prípadným opravám, prijímame iba vyčistený.

- Späť na začiatok -
 

Chrániče v kevlarových rifliach a kožených nohaviciach mi výškovo nesedia, dá sa s tým niečo robiť?
Pri všetkých kevlarových rifliach a kožených nohaviciach (s výnimkou športových TR 2) sú chrániče výškovo nastaviteľné pomocou suchých zipsov, takže si ideálnu polohu nájde každý.

- Späť na začiatok -
 

Ponúka 4SR zákazkové šitie?
Áno, na mieru vyrábame kožené bundy, nohavice, dvojdielne aj jednodielne, závodné kombinézy. Sami veľmi dobre vieme, ako veľmi je dôležité, aby oblečenie perfektne sedelo. Preto sa snažíme pri každom produkte vychádzať z individuálnych telesných proporcií každého jazdca. S tým všetkým ide ruka v ruke farebné prevedenie a celkový dizajn, ktorý možno zhotoviť v ľubovoľnej farebnej kombinácii a štýle. A to vrátane log sponzorov, mená a čísla. Všetky detaily je možné vytvárať vo forme potlače, kožených log, nášiviek či laserového vypaľovanie.
Napíšte nám na vyroba@4sr.cz a obratom obdržíte grafické podklady a doplňujúce informácie. Výsledná cena závisí od zložitosti návrhu a jeho následnom spracovaní.

- Späť na začiatok -
 

Ako dlho trvá zákazková výroba?
Dodacia doba sa pohybuje okolo 10 - 12 týždňov.  Záleží tiež, v akej fáze sezóny kombinézu objednáte.

- Späť na začiatok -
 

Aké používa 4SR chrániče?
Produkty 4SR musia vždy s rezervou spĺňať najvyššie štandardy v oblasti bezpečnosti. Preto nevyrábame protektory vlastné, ale používame vždy to najlepšie z daného segmentu, od špecializovaných výrobcov. Ako jediný výrobca v ČR používame protektory od európskych jedničiek Betac a Pro-Life. Chrániče použité u konkrétneho produktu si môžete vždy vopred prezrieť v záložke „Komfort a bezpečnost“.

- Späť na začiatok -
 

Kedy sú predstavované aktuálne kolekcie?
Prvý tovar z novej kolekcie predstavujeme vždy pred začiatkom sezóny, tzn. približne vo februári / marci. Celá kolekcia je vždy predstavovaná postupne, novinky predstavujeme v priebehu celého roka.

- Späť na začiatok -
 

Robí 4SR posezónne výpredaje?
Áno, posezónnych výpredajov sa u nás môžete dočkať vždy 1. októbra, kedy sa do zliav dostáva vždy vybraný tovar z nášho sortimentu.

- Späť na začiatok -
 

4SR Eshop

Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Výška poštovného a balného činí 3,50 EUR

- Späť na začiatok -
 

Aké platobné metódy môžem použiť pri objednávke online?
Dobierka: Tovar platíte pri prevzatí od kuriéra.
Platba kartou GPWEBPAY: Platba vašou kartou systémom GPWEBPAY je veľmi pohodlná pre každého majiteľa karty. Táto platba je bezpečná a rýchla.

- Späť na začiatok -
 

Kedy dostanem potvrdenie, že má objednávka bola prijatá?
Součástí e-mailu, který Vám je vygenerován automaticky po odeslání objednávky, je i potvrzení objednávky. Další potvrzení od nás nečekejte, veškeré zboží je skladem, bude Vám doručeno maximálně do třetího pracovního dne od přijetí Vaší objednávky.

- Zpět na začátek -
 

Kdy mohu zboží očekávat?
Veškeré zboží, které lze objednat v našem Eshopu je skladem a bude Vám doručeno do třetího pracovního dne od přijetí Vaší objednávky. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, budeme Vás informovat. V případě že u nás objednáte do 12.00, balíček u Vás může být již druhý den.

- Zpět na začátek -
 

Jaké způsoby dopravy nabízíte?
K zaslání zboží na území ČR využíváme služeb České pošty a GLS.

- Zpět na začátek -
 

Zasílá 4SR zboží i na Slovensko?
V případě zájmu o zaslání zboží na Slovensko se prosím obraťte na importéra značky www.4sr.sk.

- Zpět na začátek -
 

Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano. Můžete tak učinit do 14 dnů od data vystavení dokladu o koupi. Jednoduše vyplňte přiložený formulář a pošlete zboží (nenošené, v originálním balení) zpátky k nám.

- Zpět na začátek -
 

Jak postupovat při výměně špatně zvolené velikosti?
Zboží s kopií prodejky a vyplněným formulářem, který je součástí každé objednávky, zašlete na naši adresu.

- Zpět na začátek -
 

Kde můžu uplatnit reklamaci a jak dlouho trvá její vyřízení?
Zboží zakoupené přes e-shop posílejte přímo nám. V ostatních případech se obraťte na prodejnu, kde Vám vystavili daňový doklad. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace vyřízena mnohem rychleji.

- Zpět na začátek -
 

Svůj dotaz zde nevidím.
Pokud jste zde nenašli odpovědi na Vaše otázky, obraťte se na nás, rádi Vám poradíme. Volejte a pište 776 26 4444, info@4sr.cz

- Zpět na začátek -
 

4SR Často kladené otázky