Ako má kombinéza sedieť správne?
Malé detaily robia velký rozdiel...
Strih všetkých moto kombinéz 4SR vychádza z dlhoročných skúseností z pretekárskych okruhov, mnohých pádov a spätnej väzby, ktorú dostávame od profesionálnych pretekárov. Tieto cenné poznatky sú aplikované vo finálnych produktoch pre našich zákazníkov. A keďže chceme vyrábať len top funkčné kombinézy, sú všetky naše moto kombinézy totožné. Preto nemáme rôzne výberové a cenové rady produkčných kombinéz. Je lepšia jedna, ktorá funguje. Skrátka rovnaká kvalita pre všetkých.
ZÁKAZNIK 4SR = 4SR FACTORY RIDER
ZÁPÄSTIE: JEMNÉ, TENKÉ A KRÁTKE Presne tak by malo správne vyzerať zápästie pri športovej kombinéze. Preto je rukáv pri kombinéze 4SR vždy kratší a je ukončený tenkou manžetou z aramidovej streče. Takéto zakončenie umožňuje voľný pohyb zápästia, a ako iste viete, tak práve zápästím ovládate motocykel. |
|
FLEX PANEL NAD KOLENÍM CHRÁNIČOM Nad kolenným chráničom je všitý jeden z fexibilných panelov (kožená harmonika). V stoji je tento panel stiahnutý. Pri usadení na motorku sa panel napína tak, aby mohol byť kolenný chránič vždy v správnej pozícii a ohyb kolena bol čo najpríjemnejší. Pohyb bez obmedzení je totiž základ bezpečnej a rýchlej jazdy. |
|
ERGONOMICKY TVAROVANÉ KOLENO Perfektný tvar kolena kombinézy, má okrem pohodlnej jazdy, zabezpečiť fixáciu chrániča pri pohybe a prípadnom páde. Z toho dôvodu sa nohavice skladajú z niekoľkých segmentov. Kožená časť, ktorá je tvarovaná podľa kolena a pružná, aramidová streč, ktorá zaisťuje flexibilitu je v zadnej časti nohavíc. |
|
CHRBTOVÝ FLEX PANEL Najväčší flexibilný panel na kombinéze 4SR je umiestnený v oblasti bedier. Umožňuje ľahké zaľahnutie na motocykli, keďže sa dokáže roztiahnuť takmer na dvojnásobok dĺžky. Taktiež pri prenášaní váhy a rýchlom preklápaní motorky je bedrový ihlový panel a jeho funkcie nevyhnutné pre pocit voľnosti a plný rozsah pohybu. |
|
DĹŽKA NOHAVIČIEK Motocyklová kombinéza patrí do topánok, preto musia byť nohavice čo najkratšie a spodný lem by mal byť čo najužší, aby v motocyklových topánkach netlačil. Správnu dĺžku nohavíc si ľahko overíte v jazdeckej pozícii na motocykli. |
|
STEČ V OBLASTI SLABÍN Na správne ovládanie motocykla je potrebné prenášať váhu. Príkladom základného pohybu je vysadenie do zákruty, a práve preto je v oblasti rozkroku použitý elastický materiál. Tento diel ale nesmie byť zostavený z viacerých častí, pretože spojovacie švy by obmedzovali pohyb jazdca. Aby nebol pohyb v žiadnom smere limitovaný švami, používame jeden veľký diel aramidovej streče. Vďaka bezšvovému strihu je pohyb a prenášanie váhy na motocykli skutočná radosť. |
|
TVAROVANÉ TELO, RUKÁVY, NOHAVICE A RAMENÁ Strih kombinézy je ergonomicky prispôsobený pre pozíciu na motocykli, a preto sú nohavice, telo, rukávy ale aj ramená predzatvorené. Preto sa vo vašej kombinéze budete vždy najlepšie cítiť pri riadidlách. |
Keď už viete ako na to, stačí si vybrať novú kombinézu z nášho > e-shopu <